Wednesday, May 7, 2008

PERMULAAN


suatu hari...

aku terpanggil..
untuk menghasilkan blog...
kerana hidup ini perlu bermadah...perlu diungkapkan..
dan tiba-tiba juga aku teringat kata-kata Azizul Hafiz..
"kenapa kita berkarya di blog? kerana ianya free.. cuba berbayar? mahu anda berkarya disini?"
entah lah, itu ke punca nya aku diheret ke sini..
rasanya tidak..
biarlah apa jua alasan nya..
aku tetap ingin melakukan...
dan ini juga mengingatkan aku pada kata-kata xlaralady..
"If you want something different to happen, do something different!"
and i thing, im started to do it now!
maybe, hope so...

salam perkenalan...
-nicegirlz-

6 comments:

Unknown said...

semoga bergembira memblogging.. ;x

Anonymous said...

selamat berkongsi segalanya

ini cuma satu permulaan:)




salam

nicegirlz said...

azizulhafiz
moga2..
TQ

coffeeholic
ye, selamat..
sy budak baru belajar...he3
TQ

Miss LaraLady said...

Permulaan yang baek..
yer.. do something different!
mari berkarya di sini!

nicegirlz said...

misslaralady
TQ..tp actually, sy x pandai sgt bkarya..
klau de tok guru mst best!
hehehe

BEAN said...

hi.. sy pun tak pandai bekarya..
sama la kt.. hehe

tq singgah blog sy

rajin2 singgah ye..

salam kenal..