Thursday, May 29, 2008

"NTAH PAPE NTAH"

TUJUH sebab kenapa korang tak nak aku jadi ‘BUAH HATI’ korang...

1. TAK CUN SANGAT...

Ni memang aku akui, aku ni bukan lah dari golongan wanita-wanita yang cun…tapi aku bersyukur dengan apa yang dikurniakan oleh Illahi…

2. TAK ROMANTIK...

Ha, yang ni pun salah satu punca nya… aku ni tak pandai sangat nak beromantik-romantik ni…segan…malu…tambah2 klau ramai orang...hehehe…

3. TAK RETI DIAM...

Aku ni mmg mulut banyak...kalau dah kenal...asik bercakap je... lagi satu, kalau aku dah suke seseorang tu lagi aku banyak cakap...bukan cakap apa pun....banyak nye nasihat je..tapi bagi diorang, mungkin rasa aku ni membebel kot...

4. TAK SABAR LAMA...

Aku leh sabar kejap je... kalau leh nak orang yang disayangi sentiasa bersama (sms ke call ke)...tapi tak la aku mengamuk teruk-teruk (merajuk je tu pun tak lama)...

5. TAK KURUS...

Badan aku tak kurus tau...ala-ala gempal...gemuk la kot nama nye.. ’lantak la kan, janji aku bahagia..’ itu kot sebab nya...

6. TAK PANDAI PUJUK...

Aku ni bukan jenis pandai memujuk rayu...kalau nak merajuk, baik la sendiri..tp bila diri sendiri merajuk, sibuk pulak mengharap orang pujuk...hehehe...

7. TAK SEJIWA...

Ni alasan paling munasabah...sebab aku dengan korang-korang yang tak nak aku jadi kekasih korang tak sejiwa... tunggu je la aku jumpa yang sejiwa dan sehati dengan aku... kot-kot ada....hehehe...


Ok Zul??
Saya dah jawap!
Puas hati ye...?
Leh la pas ni jawap tag saya pulak…

9 comments:

Unknown said...

hahahaha.. ape pun kelemahannya, sy tetap suka.. hehehehe.. ;p

nicegirlz said...

azizulhafiz...

suka??
wow! gembiranya hati sy..
terima kasih zul...

Miss LaraLady said...

SEBAB MEREKA SEMUA TAK SEDAR YANG MEREKA JUGA TIDAK SEMPURNA !

amer zaman said...

hek eleh zul nie...

haha...

selamat bahagia

nicegirlz said...

miss laralady
semua insan yg diciptakan ada kelebihan dan kekurangannya tersendiri...

amer zaman
selamat utk zul je ke??

Anonymous said...

hehe
zul?
kamoo ni ada apa2 kah?


:)

nicegirlz said...

coffeeholic

awk tnye zul kan...?
selamat sy..

BEAN said...

semua tak perfect.. hehe

nicegirlz said...

shahazri

betul tu....

p/s salam perkenalan