Wednesday, June 11, 2008

ALHAMDULILLAH




Anggaplah gembira aku ini menjadi sumber untuk kamu sama-sama gembira nanti...dan anggaplah ini sebagai kerjasama diantara kita...

”Hubungan orang mukmin dengan orang mukmin yang lain adalah seperti sebuah bangunan yang menguatkan antara satu dengan yang lain.” (Al-Hadith-Riwayat At-Tabrani)



”Dan janganlah engkau berjalan di muka bumi dengan berlagak sombong; kerana sesungguhnya engkau tidak dapat menembusi bumi.” (Al-Isra’: 37)

”Dan (ingatlah) Allah tidak suka kepada tiap-tiap orang yang sombong, takabur, lagi membanggakan diri.” (Al-Hadid: 23)


Bukan sombong dan takabur niat ku...tetapi terlalu gembira dengan apa yang aku perolehi, berkat dari usaha dan nekad aku, dan juga kerana DIA mengizinkan...

Alhamdulillah....

Usaha aku selama 3 tahun berbaloi akhirnya...

Dan aku harap pinjaman 15,000 ribu aku itu tidak sia-sia dengan keputusan yang aku perolehi dari pembelajaran aku di UiTM...

Tapi mungkin akan bertambah kerana aku bercadang bertemu kau kembali, UiTM...

Dan moga cadangan aku itu adalah pilihan yang terbaik untuk masa depan aku...

”Barang siapa menempuh satu jalan untuk mencari ilmu, maka Allah akan mempermudah baginya jalan ke Syurga.” (Hadith Riwayat Muslim)




p/s
tak sabar menunggu hari konvokesyen UiTM yang ke-69, dah tak sabar untuk memakai jubah dan selendang, dan tak sabar juga menerima segulung ’kertas’ yang cukup berharga... "anc" akhirnya! tercapai juga impian ku!!




Alhamdulillah...





16 comments:

Unknown said...

Alhamdulillah...

Tahniah...

tp selagi kita ada peluang untuk belajar, belajar la... demi masa depan... ;)

shifuku_shafiq said...

Sayer pun baru konvo do majlis konvokesyen yang baru ini...

kamu ANC... wah... tahniah...

nicegirlz said...

azizulhafiz
terima kasih zul...

ye, sy tahu...

awk la semangat sy...

shifuku_shafiq
msti best kan??
tak sbar nk mrase sndiri...
terima kasih...

SaifulBashrie said...
This comment has been removed by the author.
SaifulBashrie said...

wahhh congrate2....kena la study hard n smart...bukan segulung kertas..patut aim for bergulung2 lagi kertas k..hikhik..
~mine dah 2gulung dah...nak aim yang tertinggi lak.. =P

Anonymous said...

Allahuakbar- Alhamdulillah. Tahniah....

doakan saya dan rakan2 bloggers sucsess mcm kamo juga:0

muadzlife said...

congratulations...lepas ni bleh belanja kfc...hehheee

Ande Sikutawangsa said...

tumpang lalu~~

azizul semangat kamu??

saya??

haha, cuma bersenda.

tahniah kamu.

amer zaman said...

tahniah ya..

Miss LaraLady said...

Beshhnyerrrr dah grade!!
tak sabarnyerrr nk grade!!
hukhukhukkk~

artsoul said...

congratulation...best of luck..

nicegirlz said...

bash
TQ...
a'ah..aim plg tgi kan..tp dh dpt 2 gulung keje dulu kot..
hehehe...

coffeeholic
alhmdulillah..
TQ..
ya! sy sntiasa doakan u all..
KITA BOLEH!!

muadzlife
TQ...
kfc? belanja?
boleh tp byar gune duit dlm wallet sndiri ye..
hahaha

john melawi
TQ...

amer zaman
TQ...

miss laralady
prsaan x sabar nk grade mmg ade..
tp sabar je la...
masa tu akn jd milik awk juge nnti..

artsoul
TQ..

Butaseni@Wan Raja said...

syabbas bettey.............
:D

cimon said...

congrats 2 u...
hope u continue ur study with more spirit than be4...
always try d best in all ur doing..
hepi 2 c people who interested 2 furhter their study...
&...don't forget 2 check 4 sholarship opportunities...
hehe (^v^)

ratnakesuma said...

tahniah kepada anda...

sebelum 2, aku ingin ungkapkan maaf terlebih dahulu kerana baru2 ni aku teramat sibuk dengan jadual hidup yang agak menyeksakan.... kurang beri perhatian kepada blog.. anda juga terlepas dari pandangan...


salam kenal kembali....

Aliff Ihsan Rahman said...

TaHniah..!

Tak Sabar rasenye nak Abis Blaja Gak..!
Tp Risau Rindu pada geLaran "PELAJAR" tu la..

hm~